DEADLINES
Her finder I de vigtigste deadline, som I skal være opmærksomme på som arrangør på Folkemødet 2025.
Deadlines vedrørende tider i Folkemødets debattelte afventer fortsat.
1. november 2024: Ansøgning om plads på Folkemødet 2025 åbner på Folkemødets Selvbetjening (stade- og bådplads, privat eventsted, tider i debattelt og Folkemødets Wildcards)
18. november 2024 kl. 16.00: Ansøgning om stade- og bådpladser lukker
13. december 2024: Svar på ansøgning for stade- og bådpladser. Her får man at vide hvor stort et areal, man kan råde over, og i hvilket område, man ligger
13. januar 2025 kl. 16:00:
-
Sidste frist for afmelding af stade- og bådplads uden gebyr (arealleje)
-
Ansøgning om privat eventsted lukker
31. januar 2025:
-
Første tildeling af tider i Folkemødets debattelte
5. februar 2025:
-
Offentliggørelse af den konkrete placering af stade- og bådpladser
-
Design af eventsted åbner (bestilling af telt, el, lyd, inventar mv.)
-
Svar på ansøgning om privat eventsted
-
Sidste frist for at søge pop-up event
28. februar 2025 kl. 16:00:
-
Sidste frist for bestilling af telt, el, lyd, inventar mv.
-
Sidste frist for indsendelse af skitser
1. marts 2025 kl. 16:00: Deadline for at søge om Folkemødets Wildcards
17. marts 2025: Svar på om man bliver tildelt et af Folkemødets Wildcards
1. april 2025:
-
Tilmelding af events åbner på Folkemødets selvbetjening
-
Ansøgning om tider i debattelt lukker
1. maj 2025 kl. 16.00: Eventtilmelding lukker. Herefter kun mod ekstra gebyr (1.500 kr. ekskl. moms)
1. juni 2025 kl. 16.00:
-
Tilmelding af events koster herefter 3.000 kr. ekskl. moms per event
-
Stadeholdere skal have opfyldt minimumskrav til antal indsendte og godkendte events. Opfyldes krav ikke, forbeholder Foreningen Folkemødet sig retten til at nedlægge stadepladsen
12. juni 2025 kl. 09.00: Folkemødet 2025 åbner på Folkemødets Hovedscene
15. juni 2025 kl. 12.00: Stadepladser skal være ryddet op og forladt
Følg med her på siden eller tilmeld dig Folkemødets nyhedsbrev for arrangører.