TIDER PÅ FOLKEMØDETS FÆLLESSCENE OG I DEBATTELTE
Folkemødets Fællesscene og debattelte er til arrangører, der gerne vil fokusere deres ressourcer på at afholde enkelte events fremfor at have et fast eventsted med events alle dage.
Her kan I læse mere om de forskellige debattelte på Folkemødet 2025. Siden opdateres løbende frem mod Folkemødet.
Debatteltene er bemandet med både en sceneansvarlig og en sceneassistent, som bistår jer med sceneskift og teknik. Folkemødet sørger for bænke-/stoleopsætning og affaldshåndtering. Første tildeling af tider i Folkemødets debattelte sker inden 31. januar 2025 for dem, der har søgt på pågældende tidspunkt. Sidste frist for at søge tider i Folkemødets debattelte er 1. april 2025.
Den 15. april er sidste frist for afmelding af tid i debattelt uden beregning. Herefter hæfter du for din tid, uanset om den benyttes eller ej.
Promovering: I er velkomne til at medbringe egne roll-ups og beachflags til scenen. Foran debatteltene står et A-skilt med dagens program, hvori jeres event vil fremgå. Som velkomst til publikum ved indgangen til debatteltet er I også velkomne til at sætte roll-ups eller beachflag op umiddelbart inden jeres event.
Nedenfor kan I læse mere om, hvad de forskellige debattelte indeholder.
Husk også at læse Folkemødets Arrangørhåndbog, der beskriver de vilkår og regler, der gælder for arrangører på Folkemødet.
Husk at oprette jeres event
Fra 1. april 2025 kan I tilmelde jeres organisation som eventarrangør og oprette jeres event på Folkemødets Selvbetjening. Eventtilmeldingen lukker den 1. maj 2025 kl.16.00 (efter denne dato er der gebyr på tilmelding).
Strandvejens Debattelt
Plads til 60 mennesker.
Events á 45 min: 20.000 ex moms
Der er opsat stole til min. 60 siddende gæster.
AV: 1 trådløs headset-mikrofon, 1 trådløs håndmikrofon, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 1 skærm på 75 tommer
Folkemødets Fællesscene
Centralt placeret med plads til 100 mennesker.
Kablet internet.
Events á 45 min: 25.000 ex moms.
Indretning: der er opsat berlinerbænke til min. 100 siddende gæster.
AV: 2 trådløse headset-mikrofoner, 2 trådløse håndmikrofoner, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 2 skærme på 50 tommer
Røgeriets Debattelt
Plads til 60 mennesker
Events á 45 min: 20.000 ex moms
Der er opsat stole til min. 60 siddende gæster.
AV: 1 trådløs headset-mikrofon, 1 trådløs håndmikrofon, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 1 skærm på 75 tommer
Kæmpestrandens Debattelt
Plads til 60 mennesker
Events á 45 min: 20.000 ex moms
Kablet Internet
Der er opsat stole til min. 60 siddende gæster.
AV: 1 trådløs headset-mikrofon, 1 trådløs håndmikrofon, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 1 skærm på 75 tommer
Danchells Telt
Plads til 100 mennesker
Events á 45 min: 20.000 ex moms
Kablet Internet
Indretning: der er opsat berlinerbænke til min. 100 siddende gæster.
AV: 1 trådløs headset-mikrofon, 2 trådløse håndmikrofoner, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 2 skærme på 100 tommer
Folkets Debattelt
Plads til 60 mennesker
Events á 45 min: 15.000 ex moms
Der er opsat stole til min. 60 siddende gæster.
AV: 1 trådløs headset-mikrofon, 1 trådløse1 håndmikrofon, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 1 skærm på 75 tommer
Ydermolens Debattelt
Plads til 40 mennesker
Events á 45 min: 15.000 ex moms
Der er opsat stole til min. 40 siddende gæster.
AV: 1 trådløs headset-mikrofon, 1 trådløs håndmikrofon, 3 kablede håndmikrofoner, 2 højtalere, 1 skærm